
0,0 (
x)
x)
Dotazy (
)
)
Strategie úspěšného podniku
690 Kčs DPH
Skladem 2 ks
Popis
Autor popisuje, jak by management českých podniků měl reagovat na zásadní změny a vývojové trendy, probíhající ve světě. Jsou definovány zásadní odlišnosti operativního řízení od řízení strategického, které je vrcholným intelektuálním výkonem top managementu. Formulovány jsou principy strategického myšlení. Je popsán proces od rozhodnutí zpracovat strategii až k její implementaci a aktualizaci. Je také ukázáno, jak se přitom prolínají kreativita pracovníků s disciplínou při provádění jednotlivých aktivit.
Kniha obsahuje mnoho příkladů úspěšného i neúspěšného strategického řízení podniků, zejména těch, kde se autor na formulaci a implementaci strategií osobně podílel. Přitom se ukazuje klíčová úloha tvůrčích pracovníků, jejich týmů a zejména vedoucích osobností (leaderů) přinášejících nové vize a nápady.
Základní parametry
| Autor publikace | Zdeněk Souček |
| Formát publikace | 17x25 cm |
| ISBN publikace | 9788074005725 |
| Počet stran publikace | 426 |
| Rok vydání publikace | 2015 |
| Vazba publikace | pevná, vázaná |
Zařazeno do kategorií






