Nejčastější dotazy

14. 4. 2025

👤 Účet a registrace



​​​​​​​🛒 Objednávání zboží


  • Mohu uplatnit více slevových kupónu najednou?
  • Jak zjistím, v jakém stavu se nachází moje objednávka?
    • Pokud jste registrovaní, můžete stav objednávky sledovat ve svém účtu. Při změnách stavů objednávek budete informováni emailem.
  • Jak mohu uplatnit reklamaci na zboží?
  • Rádi bychom získali cenovou nabídku na větší objem zboží, jaká jsou pravidla?
  • Mohu v objednávce uplatnit náhradní plnění?
    • Náhradní plnění je dostupné pro registrované školy pro objednávky v minimální hodnotě 5 000 Kč. Více informací v sekci Náhradní plnění.

​​​​​​​🚚 Platba


  • Jaké platby jsou na eshopu dostupné?
    • Dobírka, platba kartou online, platba QR kódem, platba převodem a platba na fakturu pro registrované školy. Více v sekci Doprava a platba.
  • Mohu platit na fakturu?
    • Platba na fakturu je dostupná pouze registrovaným a ověřeným školám.
  • Kde najdu fakturu za zboží?
    • Fakturu naleznete přímo v balíčku se zbožím a pokud u nás máte registraci, tak taky v zákaznickém účtu v sekci Objednávky.
​​​​​​​

💳 Doprava


  • Jaké nabízíte dopravy?
    • ​​​​​​​Přehledné informace ohledně doprav naleznete v sekci Dopravy a platby.
  • Co když mně přijde viditelně poškozený balíček?
    • Takovou zásilku prosím od dopravce nepřebírejte
  • Od jaké hodnoty je doprava zdarma?
    • Doprava zdarma je od 1 500 Kč

​​​​​​​

🛍️ Prodejna a otevírací doba


  • Kdy si mohu objednané zboží na prodejně vyzvednout?
    • O možnosti osobního odběru budete informováni přímo prodejnou a to zprávou e-mailem a sms zprávou.
  • Jakým způsobem mohu zboží na prodejně zaplatit?
    • Zboží na prodejně můžete zaplatit hotově nebo platební kartou.
  • Mohu přijít do prodejny, i když nemám zboží objednané?
    • Ano, můžete, ale ne všechno zboží, které nabízíme na eshopu, je fyzicky dostupné na prodejnách.
  • Objednávku si nestihnu vyzvednout, mohu prodloužit termín odběru?
    • Ano, kontaktujte prosím přímo prodejnu na emailu, který je uveden na detailu prodejny v Praze.


🪪 Školy - registrace a další informace


  • Chci registrovat školu. Jak dlouho bude probíhat ověření registrace?
    • Registrace přijaté v pracovní dny od 8:00 do 16:00 schválíme bez zbytečného odkladu, zpravidla do dvou hodin od vytvoření. Registrace provedené po 16. hodině ověříme následující den.
  • Co mám udělat proto, abychom mohli objednávat vysvědčení?
    • V registračním procesu zvolte funkci "Chci nakupovat vysvědčení". Po ověření Vám přijde potvrzení.
  • Na ověření čekám déle, než je deklarovaná doba co se děje?
    • Celý proces ověřování se může prodloužit v případě, že čekáme na potvrzení od dané instituce. Tento proces tedy v tomto případě nedokážene nijak urychlit.
  • Můžu využít platbu na fakturu pro všechny typy doprav?
    • Platba na fakturu je dostupná pouze pro přepravce PPL a Česká Pošta
  • Kde najdu veškeré informace pro školy a školky?


📇 Zákaznický servis

​​​​​​​
  • Potřebuji poradit se zbožím na koho se mám obrátit?
    • Pokud máte dotaz ke konkrétnímu produktu, můžete jej vložit přímo na detailu produktu.
  • Kam můžu vložit obecný dotaz?
​​​​​​​
Nenašli jste to co hledáte? Kontaktujte nás.


​​​​​​​