Nejčastější dotazy
14. 4. 2025
👤 Účet a registrace
- Musím být pro uskutečnění objednávky registrovaný?
- Nemusíte, ale registrací získáte celou řadu výhod. Více v sekci Co získáte registrací na SEVT.cz.
🛒 Objednávání zboží
- Mohu uplatnit více slevových kupónu najednou?
- V objednávce lze použít pouze jeden slevový kupón. Veškeré podrobnosti o uplatňování slevových kupónů naleznete v sekci Pravidla pro slevové kupóny a vouchery.
- Jak zjistím, v jakém stavu se nachází moje objednávka?
- Pokud jste registrovaní, můžete stav objednávky sledovat ve svém účtu. Při změnách stavů objednávek budete informováni emailem.
- Jak mohu uplatnit reklamaci na zboží?
- Veškeré informace o reklamacích naleznete v sekci Reklamace a vrácení zboží.
- Rádi bychom získali cenovou nabídku na větší objem zboží, jaká jsou pravidla?
- Vše posuzujeme individuálně. S Vaší žádostí se prosím obraťte na příslušného obchodního reprezentanta, nebo na náš zákaznický servis na email info@sevt.cz.
- Mohu v objednávce uplatnit náhradní plnění?
- Náhradní plnění je dostupné pro registrované školy pro objednávky v minimální hodnotě 5 000 Kč. Více informací v sekci Náhradní plnění.
🚚 Platba
- Jaké platby jsou na eshopu dostupné?
- Dobírka, platba kartou online, platba QR kódem, platba převodem a platba na fakturu pro registrované školy. Více v sekci Doprava a platba.
- Mohu platit na fakturu?
- Platba na fakturu je dostupná pouze registrovaným a ověřeným školám.
- Kde najdu fakturu za zboží?
- Fakturu naleznete přímo v balíčku se zbožím a pokud u nás máte registraci, tak taky v zákaznickém účtu v sekci Objednávky.
💳 Doprava
- Jaké nabízíte dopravy?
- Přehledné informace ohledně doprav naleznete v sekci Dopravy a platby.
- Co když mně přijde viditelně poškozený balíček?
- Takovou zásilku prosím od dopravce nepřebírejte
- Od jaké hodnoty je doprava zdarma?
- Doprava zdarma je od 1 500 Kč
🛍️ Prodejna a otevírací doba
- Kdy si mohu objednané zboží na prodejně vyzvednout?
- O možnosti osobního odběru budete informováni přímo prodejnou a to zprávou e-mailem a sms zprávou.
- Jakým způsobem mohu zboží na prodejně zaplatit?
- Zboží na prodejně můžete zaplatit hotově nebo platební kartou.
- Mohu přijít do prodejny, i když nemám zboží objednané?
- Ano, můžete, ale ne všechno zboží, které nabízíme na eshopu, je fyzicky dostupné na prodejnách.
- Objednávku si nestihnu vyzvednout, mohu prodloužit termín odběru?
- Ano, kontaktujte prosím přímo prodejnu na emailu, který je uveden na detailu prodejny v Praze.
🪪 Školy - registrace a další informace
- Chci registrovat školu. Jak dlouho bude probíhat ověření registrace?
- Registrace přijaté v pracovní dny od 8:00 do 16:00 schválíme bez zbytečného odkladu, zpravidla do dvou hodin od vytvoření. Registrace provedené po 16. hodině ověříme následující den.
- Co mám udělat proto, abychom mohli objednávat vysvědčení?
- V registračním procesu zvolte funkci "Chci nakupovat vysvědčení". Po ověření Vám přijde potvrzení.
- Na ověření čekám déle, než je deklarovaná doba co se děje?
- Celý proces ověřování se může prodloužit v případě, že čekáme na potvrzení od dané instituce. Tento proces tedy v tomto případě nedokážene nijak urychlit.
- Můžu využít platbu na fakturu pro všechny typy doprav?
- Platba na fakturu je dostupná pouze pro přepravce PPL a Česká Pošta
- Kde najdu veškeré informace pro školy a školky?
- Více informací najdete v sekci Souhrnné informace pro školy a školky
📇 Zákaznický servis
- Potřebuji poradit se zbožím na koho se mám obrátit?
- Pokud máte dotaz ke konkrétnímu produktu, můžete jej vložit přímo na detailu produktu.
- Kam můžu vložit obecný dotaz?
- Můžete nás kontaktovat pomocí kontaktního formuláře nebo na emailu: info@sevt.cz
Nenašli jste to co hledáte? Kontaktujte nás.





