Srovnávací reklama
  • 720K4744605.jpg
0,0 (
x)
Dotazy (
)

Srovnávací reklama

350 Kčs DPH
Skladem 1 ks 


EAN kód9788074005619
SEVT kód720K4744605

Popis

Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem.

Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů.

V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají.

Základní parametry

Autor publikaceOndřej Hruda
Formát publikace14x23 cm
ISBN publikace9788074005619
Počet stran publikace152
Rok vydání publikace2015
Vazba publikacebrožovaná