Školní hodnocení a žáci se specifickými poruchami učení a chování
  • 32216099077.jpg
  • 32216099077.1.jpg
  • 32216099077.2.jpg
0,0 (
x)
Dotazy (
)

Školní hodnocení a žáci se specifickými poruchami učení a chování

229 Kčs DPH
Skladem 5 ks 


EAN kód9788087295250
SEVT kód32216099077

Popis

Publikace přináší možnosti hodnocení včetně konkrétních ukázek z různých škol. Součástí jsou i vhodná podpůrná opatření při výuce, charakteristika jednotlivých specifických poruch učení a pozornosti a jejich dopad na výuku. Publikace je vhodná pro ZŠ a SŠ - pedagogy, výchovné poradce, školní poradenská pracoviště, poradenské pracovníky PPP a SPC a další.

Publikace je určena učitelům základních a středních škol, ale i rodičům dětí se specifickými poruchami učení a chování – přináší konkrétní možnosti přístupu, metod výuky a zejména hodnocení výsledků vzdělávání u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Ukazuje, jak hodnotit objektivně, jaké formy hodnocení využívat (např. formativní hodnocení, slovní hodnocení, individualizované hodnocení, sebehodnocení a další). Vyvrací i mýty týkající se školního hodnocení u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Publikace přináší i řadu konkrétních ukázek hodnocení z různých škol.

Základní parametry

ISBN publikace978-80-87295-25-0
Počet stran publikace208