Ogilvy o reklamě v digitálním věku
  • KNW0310576.jpg
0,0 (
x)
Dotazy (
)

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Sleva
699 Kč
-49%
350 Kčs DPH
Na externím skladě 


EAN kód9788025621592
SEVT kódKNW0310576

Popis

Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce.

Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

Základní parametry

Autor publikaceOgilvy David
ISBN publikace9788025621592
Počet stran publikace288
Rok vydání publikace2018
Vazba publikacepevná, vázaná