Marketing
  • M1107305.jpg
  • M1107305.2.jpg
  • M1107305.3.jpg
0,0 (
x)
Dotazy (
)

Marketing

Doprodej
Sleva
999 Kč
-20%
799 Kčs DPH
Poslední 1 ks skladem 


EAN kód9788024705132
SEVT kód720M1107305

Popis

Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy – nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti. Překlad je dílem kolektivu pedagogů katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří mají i vlastní marketingové zkušenosti z působení v e firmách. 

Základní parametry

Autor publikaceKotler, Armstrong
Formát publikace23x17 cm
ISBN publikace9788024705132
Počet stran publikace864
Rok vydání publikace2003
Vazba publikacevázaná