Management zákaznických řešení - Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznick
  • KNW0279470.jpg
0,0 (
x)
Dotazy (
)

Management zákaznických řešení - Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznick

99 Kčs DPH
Na externím skladě 


EAN kód9788027105595
SEVT kódKNW0279470

Popis

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy

Základní parametry

Autor publikaceChlebovský Vít
ISBN publikace9788027105595
Počet stran publikace128
Rok vydání publikace2017
Vazba publikaceKnihy - paperback