Management kvality služeb v cestovním ruchu
  • KNW0304751.jpg
0,0 (
x)
Dotazy (
)

Management kvality služeb v cestovním ruchu

289 Kčs DPH
Skladem 1 ks 


EAN kód9788024750217
SEVT kódKNW0304751

Popis

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol.

Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod.

Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Základní parametry

Autor publikaceRyglová Kateřina, Rašovská Ida
ISBN publikace9788024750217
Počet stran publikace192
Rok vydání publikace2017
Vazba publikacePaperback