
0,0 (
x)
x)
Dotazy (
)
)
Management kvality služeb v cestovním ruchu
289 Kčs DPH
Skladem 1 ks
EAN kód9788024750217
SEVT kódKNW0304751
Popis
Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod.
Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
Základní parametry
| Autor publikace | Ryglová Kateřina, Rašovská Ida |
| ISBN publikace | 9788024750217 |
| Počet stran publikace | 192 |
| Rok vydání publikace | 2017 |
| Vazba publikace | Paperback |






