Korporátní strategie - Krok za krokem
  • 720L15348803.JPG
0,0 (
x)
Dotazy (
)

Korporátní strategie - Krok za krokem

490 Kčs DPH
Skladem 1 ks 


EAN kód9788074006203
SEVT kód720L15348803

Popis

Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních – strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce – uvádí se, že až z 80 %. Záleží však na tom, o jaké podnikání se jedná, v jakém prostředí a v jaké situaci je realizováno.

Myšlenkovým těžištěm řešení strategie nejvyšší úrovně, tzv. korporátní strategie, je v této publikaci model strategického řízení, který vznikl na Brno International Business School B.I.B.S. – vysoká škola na základě studia nejdůležitějších publikací západního strategického managementu a jenž je úspěšně ověřen dnes již téměř dvacetiletou praktickou aplikací v podmínkách našich firem.

Příručka přináší praktický návod, jak při formulaci korporátní (podnikové) strategie postupovat:
1. krok – Strategická analýza zaměřená na korporátní strategii.
2. krok – Návrh nové nebo redefinice stávající strategie,
3. krok – Předpoklady pro strategické řízení,
4. krok – Implementace strategie a kontrola jejího plnění.

Kniha navazuje na několik předchozích publikací, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy (business strategie), ale i na tzv. funkční oblasti – strategické řízení výroby, marketingu, nákupu, lidských zdrojů, IS/IT a financí.

Příručka je vhodná nejen pro studenty MBA, ale také pro manažery a vlastníky podniků.

Základní parametry

Autor publikaceRadim Červený, Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský
ISBN publikace978-80-7400-620-3
Počet stran publikace224
Rok vydání publikace2016
Vazba publikacebrožovaná