
0,0 (
x)
x)
Dotazy (
)
)
Korporátní strategie - Krok za krokem
490 Kčs DPH
Skladem 1 ks
Popis
Myšlenkovým těžištěm řešení strategie nejvyšší úrovně, tzv. korporátní strategie, je v této publikaci model strategického řízení, který vznikl na Brno International Business School B.I.B.S. – vysoká škola na základě studia nejdůležitějších publikací západního strategického managementu a jenž je úspěšně ověřen dnes již téměř dvacetiletou praktickou aplikací v podmínkách našich firem.
Příručka přináší praktický návod, jak při formulaci korporátní (podnikové) strategie postupovat:
1. krok – Strategická analýza zaměřená na korporátní strategii.
2. krok – Návrh nové nebo redefinice stávající strategie,
3. krok – Předpoklady pro strategické řízení,
4. krok – Implementace strategie a kontrola jejího plnění.
Kniha navazuje na několik předchozích publikací, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy (business strategie), ale i na tzv. funkční oblasti – strategické řízení výroby, marketingu, nákupu, lidských zdrojů, IS/IT a financí.
Příručka je vhodná nejen pro studenty MBA, ale také pro manažery a vlastníky podniků.
Základní parametry
| Autor publikace | Radim Červený, Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský |
| ISBN publikace | 978-80-7400-620-3 |
| Počet stran publikace | 224 |
| Rok vydání publikace | 2016 |
| Vazba publikace | brožovaná |
Zařazeno do kategorií






