Expediční lhůty

22. 6. 2025

U každé objednávky je nutné rozlišovat expediční a doručovací lhůtu.

Expediční lhůta je uvedena v detailním popisu zboží a odpovídá skladové dostupnosti platné na konci předchozího pracovního dne.
Představuje orientační dobu, za jakou bude zboží v pracovní dny expedováno, tzn. předáno prvnímu dopravci.

Doručovací lhůta je doba, za kterou vám přepravce doveze vámi vybrané zboží z naší expedice. Doručovací lhůta se liší podle jednotlivých přepravních společností.
Skutečná doba dodání závisí tedy na délce expediční i doručovací lhůty.

​​​​​​​Při volbě platby na zálohovou fakturu se doba expedice počítá od doby připsání vaší platby na náš bankovní účet.


Expediční lhůty našeho internetového obchodu


Zboží je skladem
V případě, že je zboží v množství, které objednáváte skladem, je objednávka zpravidla expedována do 24 hodin od zadání objednávky. Ve školní a vánoční sezóně je nutné počítat s expedicí zboží z naší strany do 3 až 5 pracovních dnů.

Zboží není skladem
 U zboží, které není momentálně skladem a plánujeme ho znova naskladnit si můžete nastavit na produktu hlídacího psa, který Vás bude informovat v případě naskladnění zboží.

Zboží je na objednávku
Jedná se o zboží, které nemáme skladem ale v momentě objednávky od zákazníka odesíláme objednávku dodavateli. Může se jednat o zboží na zakázku. Dodací doba u těchto produktů se může lišit. Konkrétní dodací lhůty naleznete v anotaci produktu.

Zboží je na cestě
Takto označené zboží je již námi od dodavatele objednáno a je na cestě k nám. Tuto informaci na detailu produktu doprovází taky datum předpokládaného naskladnění. Datum se může vlivem nepředvídatelných událostí měnit.

Skutečná doba expedice
Informace o dni, kdy je zboží expedováno (předáno přepravci), včetně částky a podacího čísla, vám bude zaslána na vámi uvedenou e-mailovou adresu.



​​​​​​​Termíny expedice


V nejbližším možném termínu je nastaveno automaticky u všech objednávek. Termín expedice pak probíhá podle skladové dostupnosti vybraného zboží.

V jiném termínu - pokud vám nevyhovuje jako termín expedice nejbližší možný v souladu se skladovou dostupností objednaného zboží, můžete si termín expedice prodloužit na jiné datum. V uvedeném datu, popř. nejbližší možný pracovní den, vám zboží budeme expedovat.

Doručení na 2× - pokud máte v košíku více položek, z niž aspoň jedna není skladem, eshop automaticky nabídne objednávku rozdělit na 2×. Zboží, které je skladem Vám odešleme ihned. Zboží, které skladem není odešleme po naskladnění.

Pokud hodnota jednotlivých zásilek nepřesahuje 1 500 Kč, hradí v tomto případě zákazník 2 poštovné. Pokud jedna přesahuje hodnotu 1 500 Kč, platí pouze jedno poštovné a pokud obě zásilky přesahují 1 500 Kč neplatí poštovné vůbec.