
0,0 (
x)
x)
Dotazy (
)
)
Business plán. Krok za krokem
490 Kčs DPH
Skladem 2 ks
Popis
Klíčová rozhodnutí mohou být samozřejmě uskutečněna i intuitivně, systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací a vyvozování závěrů z nich však rozhodně nemohou škodit. Na jejich základě lze bezpochyby vytyčovat dlouhodobé podnikatelské a manažerské cíle úspěšněji, lze i lépe předvídat možná rizika.
Publikace navazuje na několik předchozích příruček, jejímiž autory jsou odborníci působící na B.I.B.S. – vysoké škole, zaměřených na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy – korporátní a business strategie, ale i na tzv. funkční oblasti – strategického řízení výroby, informací, marketingu, lidských zdrojů a nákupu.
Přináší praktický návod, jak postupovat v situaci, kdy je třeba zpracovat strategické dokumenty nezbytné pro realizaci nového, dosud ve firmě neexistujícího podnikání, případně pro řízený útlum podnikání již ve firmě existujícího. I v češtině se v této souvislosti používá termín business plán, případně podnikatelský plán či podnikatelský záměr.
Obsah publikace:
- 1. Úvod do problematiky
- 2. Business plány a jejich role v podnikání
- 3. Business plán v kontextu strategického řízení firmy
- 4. Jak při zpracování business plánu postupovat
- 5. Příklady a případové studie
Kniha je určena nejen studentům manažerských programů MBA, ale vzhledem ke svému praktickému zaměření zde naleznou cenné informace také vedoucí pracovníci všech typů podniků.
Základní parametry
| Autor publikace | Radim Červený, Jiří Ficbauer a kol. |
| Počet stran publikace | 240 |
| Rok vydání publikace | 2014 |
| Vazba publikace | brožovaná |






